Naleśniki z miodem i kiwi


Chwilę po przebudzeniu poczułam ogromną ochotę na moje ulubione naleśniki - dzisiaj w wersji z miodem i kiwi. Tak się szczęśliwie złożyło, że i jedno i drugie akurat w kuchni miałam, więc postanowiłam przyrządzić je na obiad, bo lodówka zieje przerażającą pustką ☺
Jeżeli jesteście zainteresowani przepisem, zapraszam do dalszej lektury! 

Składniki: 
✔ 2 całe jajka
✔ 100 ml wody
✔ szczypta soli
✔ 400 ml mleka
✔ 300 gram mąki pszennej
✔1 łyżeczka proszku do pieczenia
✔1,5 łyżeczki cukru wanilinowego 
Opcjonalnie: mąkę pszenną można zastąpić jakąkolwiek inną mąką


Sposób przygotowania: 
♦ Mąkę, sól, proszek do pieczenia i cukier wanilinowy wrzucam do miski, by się połączyły. 
♦ Do produktów suchych dolewam kolejno: mleko, wodę i wbijam oba jajka. Za pomocą rózgi kuchennej mieszam wszystkie składniki tak, by nie powstały żadne grudki. 
♦ Naleśniki smażę na lekko natłuszczonej olejem patelni tak, by z obu stron były złotawe. 
♦ Gotowe naleśniki smaruję miodem (najlepiej tylko jedną jego połowę, inaczej jest zdecydowanie zbyt słodko), składam na trójkącik i posypuję świeżo obranym kiwi. 
I gotowe. 

Moim zdaniem naleśniki są odpowiednie dla każdego, w każdych ilościach i na każdy posiłek w ciągu dnia. W końcu nie bez powodu można w nie zawijać dosłownie wszystko; od kurczaka, przez czekoladę i banana, a na brokułach kończąc. 


Mimo wszystko, pozostaję na zawsze wierna wersji na słodko. ❤
Mam nadzieję, że ktoś z Was da się zainspirować przepisem i już niedługo także na Waszych talerzach wylądują te przepyszne naleśniczki. 

Smacznego! ☕

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.